نوشته شده توسط : mgh


گزینش ایالت برای تصویب کمپانی در ایالات متحده
همان طور که میدانید هر ایالت ایالات متحده ضوابط مستقلی برای خویش داراست و این تفاوت مقررات در قضیه تصویب کمپانی نیز وجود دارااست. معمولا بیشتر اشخاص برای تصویب کمپانی ایالات متحده، به معیار ضوابط مالیاتی ایالت‌ها و شل بود قانون ها ایالتی برای استحصال و امور مهاجرت به قبرس شمالی  اعتنا می‌نمایند.

در‌این‌صورت تصویب کمپانی در ایالت‌های وایومیانگ، دلاور و نوادا نسبت به تصویب کمپانی در کالیفرنیا یا این که تصویب کمپانی در نیویورک از مزیت‌های مقررات مالیاتی و کاری بیشتری منتفع خواهد بود. مخصوصا تصویب کمپانی در دلاور بیشتر پیشنهاد می‌گردد، چرا‌که قانون ها بهتری برای مالیات و امان از بیزنس دارااست.

موضوعات نقل شده به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تصویب کمپانی در کالیفرنیا یا این که تصویب کمپانی در نیویورک، مطلوب نیستند. شما بایستی ایالت کمپانی خویش را با اعتنا به هدف ها تجاری و ضوابط مرتبط با تجارت خویش گزینش نمایید و شاید درآمد شما درین ایالات نسبت به پرداخت مالیات بها بیشتری داشته باشد.

تعیین اسم کمپانی در ایالات متحده
بعداز معین کردن ایالت می بایست اسم کمپانی خویش را تعیین نمائید. اسم کمپانی شما نباید تا قبل از این رزرو گردیده باشد و دربرگیرنده کلمه و واژه‌های منحصر همانند خزانه، کالج، FBI و ... باشد. شما بایستی پیش از اسم‌گذاری کمپانی، رزرو بودن یا این که نبودن آن را در سامانه تصویب کمپانی ایالات متحده رسیدگی نمائید. برای کمپانی‌های LLC اسم کمپانی شما مسلما می بایست با لغات LLC یا این که Limited Liability company تمام شود.

گزینش رجیستر ایجنت یا این که نماینده تصویب در ایالات متحده
رجیستر ایجنت (Register Agent) یک فرد، یک مجموعه حقوقی دارای اعتبار یا این که یک کمپانی دیگر میباشد که تحت عنوان نماینده شما در ایالات متحده شغل های حقوقی کمپانی شما و رابطه با دولت ایالات متحده به خواسته استحضار‌رسانی ضوابط و ضوابط به شما‌را بر ذمه داراست. برای تصویب کمپانی مطلقا موردنیاز میباشد که یک ریجستر ایجنت انتخاب نمائید و قابلیت تصویب کمپانی در ایالات متحده سوای گزینش ریجستر ایجنت وجود نخواهد داشت.

گزینش کیفیت مدیر کمپانی در ایالات متحده
انتخاب کیفیت مدیر کمپانی در ایالات متحده

در ساختار کمپانی‌های LLC دو نوع روش مدیریتی وجود دارااست که شما بایستی به مراد تصویب کمپانی، یکی‌از آن‌ها‌را گزینش فرمایید. این دو نحوه به صورت ذیل میباشد :

Member-managed :
در این راه مدیر درصورتی که LLC شما تک عضوی باشد، یک عضو از LLC و در شرایطی‌که LLC شما یک سری عضوی باشد، آحاد اعضای آن LLC ، نقشی فعال در پیشبرد کمپانی دارا‌هستند. نقش فعال یا این که Active به‌این معناست که اعضاوجوارح خویش مسئولیت‌های مدیریتی را بر ذمه دارا هستند و به طور بدون واسطه بر امور رسیدگی دارا‌هستند. بدین ترتیب مجموع منفعت و خسارت کمپانی بسته به همت اعضای مهم کمپانی میباشد.

Manager-managed :
در این‌راه مدیریتی در‌حالتی که LLC شما تک عضوی باشد، یک عضو از LLC و در صورتی LLC شما یک سری عضوی باشد، تک تک اعضای آن LLC ، نقشی پسیو (Passive) یا این که غیر فعال در پیشبرد کارها کمپانی داشته و نقش بدون واسطه در پیشبرد شغل های کمپانی ندارند. در اینگونه قوانینی عضو یا این که عضوهای کمپانی در طول یک پروسه رای گیری رئیس و یا این که مدیرانی را بر پیش بردن کارها سرازیر کمپانی تعیین می‌نمایند.

در این راه مجموع مسئولیت‌های حقوقی و رئیس کمپانی بر ذمه مدیریت گزینش گردیده خواهد بود و بقیه اعضاوجوارح صرفا در بهره و خسارت کمپانی سهیم می‌باشند. از‌آنجا که تصویب کمپانی در ایالات متحده برای کسانی که تابعیت کشور‌ایران را دارا‌هستند، بسیار طاقت فرسا میباشد؛ بایستی این نوع از طریق مدیریتی برای اداره کمپانی مد حیث قرار گیرد؛ بدین شکل شما تنها سهامدار کمپانی می باشید و فرد دیگری که شهروند آمریکاست رئیس شغل های کمپانی را بر ذمه داراست.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: